SELAMAT DATANG KE AKU ANAK HASSAN

korang mesty tawu sal diri aku ney when korang tengok blog aku ney haa..aku suka gila2 laa cari membe2 bwu neyh..tapi, membe yang sedia ada tetap aku sayang..gpOwn tujuan aku wat blog neyh pOwn sebab nak luah apa yang aku rasa, yang terbuku kat dada aku neyh..sO kita suma leyh share laa..haa pa pe pown, hope u all enjoy it..uke...slmat berFRIENDSHIP..

Thursday, January 20, 2011

aku baru lagi kat cneyh..

hello..
nama aku hassarida bt hassan..
cam ak kata td, ak neyh baru lagi dalam nk mengemudi blog neyh..
ampa tgOk r cmna ak design blog neyh..
CAM HAMPEHH KAN??
tp..
kata org tua2, slow2 ar kayuh..
t insyaAllah akan jd expert pnya ar..
umm ta byk laa yg ak nk story..
lek luhhhhh..
awal n baru ag kan..
t da lama, makin byk yg ak akn story kt ampa..
oke la suma..
chaw shin cheee..

No comments:

Post a Comment