SELAMAT DATANG KE AKU ANAK HASSAN

korang mesty tawu sal diri aku ney when korang tengok blog aku ney haa..aku suka gila2 laa cari membe2 bwu neyh..tapi, membe yang sedia ada tetap aku sayang..gpOwn tujuan aku wat blog neyh pOwn sebab nak luah apa yang aku rasa, yang terbuku kat dada aku neyh..sO kita suma leyh share laa..haa pa pe pown, hope u all enjoy it..uke...slmat berFRIENDSHIP..

Wednesday, November 2, 2011

Sumpah aku rindu suma nihhhh !!

Gila !

 Tu la perasaan yang aku leyh luah time neyh..
Bila dengaq ja lagu Cuba-Faizal Tahir, teringat teruih kat membe2 aku..
kiranya lagu tu cam lagu frienship kami berempat laa time tuu..
Besa lahh.. Budak-budak claz kowt..( 5 KE 3)..

Kami berempat tu sapa?
  
Pertama !
AKU laa..

Pastu..
 Tyka.. ( Dia neyh Maya Karin from Ipoh ),



Pojiee..( Hero Malaysia ),



Eykey..( Hero Maskulin ),



Kami dah jadi berlima lepas tu bub si Comei neyh join our group..
Kyra_Annysa..

Kalau kat skolah, p mana2 pown mesti bersama..
cam BELANGKAS..

 Kawan-kawan..
aku takkan penah lupa apa yang kita wat dulu..
Even wat perangai kat hostel sekalipun..
Lagu Memori Tercipta-Shila Amzah jadik lagu lepas ridulah ~~

Haa..
Geng-geng KEJAP aku..
paling aku RINDU + GILA + WENG3 tuu is geng VOKANIKA GURLZ..
 sat nahh nak tunjuk..


 Tadaaa..


 Neyh Eyma..(Shaner aku),



Neyh Deyba..
Um law tak dy neyh skrg dok dengan aku kat POLIMAS tuuhh!
 Tapi besa lahh..dari karan teringin lak nak amek nursing..
sedih kot aku..tp aku REDHA ja..



Next,
 Che` Kacang..(aku ja panggey dy nama tu..huhu),


Dy neyh 
EroZ..(paling aty kering kOwt..hak3)



 Yang ney sorang lagi budak karan pi tukaQ amek nursing..
 Nadya..tikusss(*guraw ja),

 And da last one neyh yang aku paling3 sedih..
 Bub aku lost contact teruih kot ngn dy..
fon ta dak!
FB ta dak!..


 Apa-apa pun, kat mana ja ampa ada sekarang, and tak kesah la kat dalam or luaq negara,
 aku DOAkan ampa sihat n hepy selalu..
Aku nak ampa suma taw yang aku bersyukur sangat dapat kenai ngn ampa..

SUMPAH aku RINDU gila + SAYANG sewel + INGAT slalu..
 Jangan lupa aku kat sini..=_=

No comments:

Post a Comment