SELAMAT DATANG KE AKU ANAK HASSAN

korang mesty tawu sal diri aku ney when korang tengok blog aku ney haa..aku suka gila2 laa cari membe2 bwu neyh..tapi, membe yang sedia ada tetap aku sayang..gpOwn tujuan aku wat blog neyh pOwn sebab nak luah apa yang aku rasa, yang terbuku kat dada aku neyh..sO kita suma leyh share laa..haa pa pe pown, hope u all enjoy it..uke...slmat berFRIENDSHIP..

Saturday, July 30, 2011

kawan . .

kepada kawan2ku yang amat ku kasihi..
aku ada wat salah kat sapa2 di antara ampa ka?
aku minta maap kalaw aku ada terkasar bahasa ngn ampa..
semperna bulan baik yang akan tiba neyh..aku arap ampa maapkan kesalahan aku..
aku nak kita cam dlu balik..
aku rasa kita cam laen jaa..
kenapa kawan..
aku taw, aku hanya menyusahkan ampa disepanjang persahabatan kita..
aku taw, ampa tak dapat apa pown faedah..
aku hanya insan biasa kawan..
dan aku taw, aku tak da apa yang nak dibanggakan kalaw ampa kawan ngan aku..
tapi aku mintak laa ampa ikhlas kawan ngn aku sebab aku ikhlas kawan ngn ampa..
aku tak dak benda yang nak bgi kat ampa melainkan ilmu dan persahabatan neyh..
kawan ..
aku mintak maaf..
mintak maaf sangat...

♥ kalau saye terkasar kepada awak . beritahu tau , kalo awak dengki ataupon cemburu , beritahu tau , kalo awak sayang saya , beritahu tauu , kalo awak suke saya sebagai kawan awak , BERITAHU TAU , sbb saye sayang awak sampai berhenti nya degupan jantung saya . Thanks awak ♥ . Post kan ke wall kawan2 awak jika awak still sayang kan mereka , hargai lah mereka selagi ade di dunia ini ♥♥

SAHABAT..~
Ukhuwah yang dibina atas nama ALLAH s.w.t tidak mengharapkan balasan apabila memberi…tetapi akan selalu berkongsi air mata dikala suka dan duka..kesedihan sahabatnya bagai pedang yang menikam, keceriaan sahabat bagai pelangi yang tak kan hilang, kehilangan sahabat bagai hilangnya permata termahal didunia…itulah sunnah jalinan ukhwah…Ukhwah fillah ..♥

Andai engkau ingin berteman, janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan satu kelemahan kau akan menjauhinya. Andai engkau ingin berteman, janganlah kerana kebaikannya kerana dengan satu keburukan kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat, janganlah kerana ilmunya kerana apabila buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan, janganlah kerana sifat cerianya kerana andai dia tidak pandai menceriakan mengkin kau akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat, terimalah dia seadanya. Bersahabatlah ikhlas semata-mata kerana Allah SWT.

sekian..

No comments:

Post a Comment